På vei ut for å finne haren……

Helgene 25-27.10 og 1-3.11 var vi på harejakt på Dagali. Vi hadde med Senta og Treff i tillegg til Astri og Sondre(første helga), var Sigurd og Sondre med helg nr. 2.

Lørdag første helga gikk vi til Perstulvegen vest for hytta. Her tok Senta ut hare og jagde den oppover mot fjellet. Vi så ikke noe til haren så vi bestemte oss etter et par timer og lage oss et kaffebål.

Bål hører med!

Etter og ha kosa oss med rett i koppen suppe og kaffe gikk Astrid, Sondre og Knut i retning hytta, og Treff og jeg gikk opp på fjellet.

Treff på post.

Her så vi heller ikke noe til hverken hare eller annet vilt, men fikk en fantastisk utsikt over dalen.

Toppen av Dagali.

Etter en herlig dag var det nydelig å komme ned på hytta og nyte lørdagskvelden!

Kyllingsuppe og tapas.

Søndag, ny flott dag i fjellet med jakt i alpinanlegget. Dessverre ingen hare denne helga, men en fantastisk tur var det!

Treff nyter varmen fra bålet og utsikten!

Neste helg var det gutta fra Lier og Senta som skulle prøve seg, i mangel av erfarne jegere ble det heller ikke denne helgen noen fangst, men nok en gang sto fjellet ved Dagali fram på en uforglemmelig måte!

Hele jaktlaget.

.